Tuesday, April 14, 2009

ArchiWorkshop 2010 coming soon..

Berakhirlah sudah Architecture Workshop 2009 dengan jayanya even ada kekurangan serba sedikit biasa la tu 1st time organize kan [bak kata ema ;p]. Sangat best workshop nie tak sangka feedback dr smua student HND, diploma & digree sangat menggalakkan.. thnx to our Director Mr. Fairuz yg bertungkus-lumus dan smua crew² yg telah menjayakan ArchiWorkshop '09.

Dan Sekarang bertukar tugasan Director. Dengan ini aku di beri mandat dari Mr. Fairuz untuk take over tugasan Director untuk 2nd ArchiWorkshop 2010 kepada aku. Perhh... sangat besar tugasan Director nie. InsyaALLAH akan ku pikul tanggungjawab as a Director utk menjayakan ArchiWorkshop akan datang ni. Atas persetujuan suara ramai [tak la smua crew] memilih IDEALISM as a theme 2nd ArchiWorkshop 2010.

Kenapa aku pilih IDEALISM as a theme next 2nd ArchiWorkshop.. Sebabnya dalam Design process banyak peringkat. Firstly before design kena ada insprasi than selepas dah dapat inspirasi baru dapat idea utk start design. Barulah ada sequence dari theme 1st ArchiWorkshop. Aku pon tau nak buat poster macam mana. Last minit buat poster nie tu la hasilnya atas bantuan Shapik.

Ini la jawatan yang paling tinggi yang aku penah pegang. Last ArchiWorkshop pon aku just menjawat assistant Director je tu pon dah cukup berat apatah lagi Director.. Dengan menarik nafas yg panjang, dengan ini aku akan menjalankan tugasan yg telah diberi dengan penuh commitment.. =)

To all crew, dalam diz week or next week kita akan buat dinner untuk celebrate atas kejayaan ArchiWorkshop. Tempat dan bila tarikh dinner akan di umumkan dalam FABE Forum..so rajin²kan diri view Forum yea...

Nak upload pic time ArchiWorkshop aritu tak sempat nak amik pic² kat shapik so next entry akan ku upload pic² suasana Inspiration ArchiWorkshop '09...

pic² will be post next entry later k... =)

5 comments:

  1. haha
    gila kuasa plak mamat 325i sorang ni
    hehehe.. kidding jekk
    semoga berjaya
    wish u luck.. :))

    ReplyDelete
  2. ya..wish u good luck too..
    aku mo bodek2 ko ni..
    mna tau leh jd P.A..hahaha

    ReplyDelete
  3. yob:
    giler kuase yea...
    nxt year ko aku jemput as a VIP tau..
    hahaha..

    btw thnx! =)


    Jai:
    time kacih jai..
    dun worry la aku lantik ko as my P.A
    xkn bodek2 je blnje mkn ke..
    hahaha..
    ;p

    ReplyDelete
  4. waaa gile laa ijud... tahniah2~
    eh tp arhchiworkshop tu die cemane? pameran ke ape?

    ReplyDelete
  5. Architecture workshop tu lbey kurang mcm benkel yg kte join kat KAED uia dulu..mcm2 la xtvt yg ada games,modul,tresure hunt,perform nite dan bermacam2 lg la mmg best + havoc architecture workshop..
    btw thnx!! =)

    ReplyDelete