Thursday, May 14, 2009

Sup Ketam..

Murah rezeki aku hari nie. Dapat sup ketam yg di buat khas oleh lecturer aku yg baik hati lagi prihatin dengan student dia. Perlu ke aku beritahu nama lecturer yg baik hati tu.. rasanya tak perlu kot..saja kang timbul gosip2 liar nie [poyo je ayat.. hahaha].

Maybe rezeki time sakit kot.. Malam semalam dah deal nak bg, tak sangka pulak Puan buat betul². Puan penah btau, if nak cepat sembuh demam denggi kena makan sup ketam..Org dah berpengalaman ada betol jugak cakap dia.. Bunyi pon mcm menyelerakn sup ketam, lagi pon dah lama tak makan ketam nie. Ada peluang sambar jela.. Orang² tua cakap rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari hehehe....

Pagi lagi lepas masuk office tgk mcm tak ada kerja je, lari jap la amik sup ketam kat bilik lecturer. 1 termos puan bg. Ingatkan sikit skali dah tuang kat dalam periuk, banyaknya boleh makan 1rumah, bagi budak² nie rasa skit. Sampai ke dinner ada lg balance. Save harini duit makan aku masak kat umah je hehehe..

Jutaan terima kasih kepada Puan yg telah bersusah payah buatkan sup ketam [even tauhu dah hancur sedap jugak ;p]. Nie 1st time aku mkn sup ketam. sebelum nie tak pernah aku dengar hidangan mcm ni. Time sakit nie la macam² hidangan yg tak pernah dengar aku telan je hehe..

So esk boleh la lunch bersama budak² kantoi kat Kenny Roger Roster One Utama. Janji tetap janji if jauh sangat nak gi OU, makan kat Nasi Ayam SD pon ok jugak [saving skit poket aku hehehe]....

cheers!

No comments:

Post a Comment