Sunday, June 20, 2010

a.y.a.h


Firstly aku nak wish Happy Father day to all ayah2 bapak2 daddy2 papa2 baba2 dan apa panggilan sekali pon tapi yang penting tanpa beliau tak mungkin aku berada di mika bumi ni dan membesar sampai ke hari ni..

Hero aku, Mohd Laziz bin Hj Sulaiman yang telah membesarkan dan menjaga aku dari dalam perot mama sampai la sekarang hampir 24tahun, segala susah senang harungi bersama sekeluarga. Hidup pon bukan dalam keluarga yang senang [yang mintk selalu dapat] not that type, tapi cukup la untuk hidup sempurna tak ada la sampai kurang makan.. ;p

Time zaman kanak2 aku memang nakal sampai tak cukup tangan nak handle aku, kena pukul bantai semua tu dah lali. Sebab dengan tu la sekarang ni aku jadi 'orang' hehe.. Dia buat semua tu pasti ada sebabnya, Nak kita jadi insan yang berguna 1 hari nanti bukan suka2 nak dera or what..

Untuk aku memberi present dari yang mahal2 tak ada sangat ongkosnya, apa yang aku termampu aku akan menjadi anak yang berguna tak nak menyusahkan diaorg lagi, umur pon makin lama makin meningkat, sikit hari lg tunggu masa je akan pas baten memikul tangungjawab sebagai ketua keluarga pulak. Time tu baru la rasa macam mana beratnya tanggungjawab yang kena pikul..

And lastly aku berbangga menjadi anak kepada Mohd Laziz bin Hj Sulaiman dan Normala binti Abd Samad, i luv u so much!!

;D

No comments:

Post a Comment