Tuesday, February 17, 2009

Open Book Test



Setiba aku di klas dlm jam 12.10 kelihatan beberapa kelibat² yg baru sampai. Aku ingatkan sudah terlambat, fuhh...selamat aku arini dah la arini ade test Building Services II. Study pon tak lg sbb aku tahu kali ni puan just buat open book test. Aku bujet open test kali nie senang, skali dia tulis soklan kat whiteboard dua soklan je tp susahnye soklan 2 mcm kene jawab 20 soklan [nk mengambarkn kesusahan soklan 2] hehehe...

Dah setengah jam masa berlalu soklan 1 pon terpinga² menjawab,nama je open book test leh bukak buku tp haprak tak de jawapan yg match. Siapa yg bawak laptop beruntung la on9 just search keyword je berjela jawapan keluar. Time is running up so aku tak boleh buang masa lg pinjam jap note research mmber sebelah [thnx Q ain, jasamu akan ku kenang] hehehe...


Seterusnya soklan no.2 dengan bangganya aku tekun menyiapkn. Nasib baiklah malam tadi aku ada wat reseach sikit dan nasib aku mmg agak baik apa yang aku wat research 2 kluar sebiji jawapan soklan no.2 . Jam tepat pukul 1.30 time mengutip jawapan. Sepatutnya lps test ada lecture sekejap memandangkn ikot suara ramai nak blk [alasan time lunch perot lapar study pon tak bley masuk] hahaha... jam 1.45 tamat lah lecture utk minggu nie....sekian... =)

No comments:

Post a Comment