Thursday, February 5, 2009

Vacation: Borneo ep.2


Selama 45minit aku berada dlm flight AK5823 pada ketinggian 30ribu kaki dari paras laut dan tak sempat nk panaskan pongong ketua pilot announce flight akan mendarat dalam beberapa minit lg. setibanya aku di airport menunggu bagasi pon lama ade setengah jam jugak la. Tak sampai sejam pulak tu pakcik kepada pakcik aku a.k.a pak long if i not mistaken nama dia datang menjemput.



Setibanya di rumah pak long check in bilik, rehat² segala. Time tu hujan lebat selebat²nya dan aku mengambil peluang tidoooo hehe...selepas mkn malam kami di bawa ke pasar malam. Di situ nak dikatakan syurga jual beli barangan mutiara. Keadaan ketika tu hujan renyai² tak mematahkan semangat kami pergi membeli belah. Rambang mata aku di buatnya memilih mutiara². Pelbagai jenis mutiara air tawar dan air masin dengan harga bermula rm10 hingga mencecah rm900++. kaum hawa la yang paling sakan membeli mutiara nie, lelaki apa sgt la nak beli, just beli butang baju melayu dan rantai mutiara uk ibunda jela..

setelah keletihan shopping mutiara kami berangkat pulang. Pada malam tu juga kami ada kejutan yang tak disangka² dan planning pon..Nak tahu apa yang terjadi malam tu... ikuti next entry....

tungguuuuuuuuuuu.............

=)

No comments:

Post a Comment