Thursday, February 19, 2009

Tayangan Unggul: EDEN LAKE


Alkisah hari ni aku baru menonton movie EDEN LAKE agak latest la jugak. Aku bukan tgk kat pawagam GSC or TGV or CINELEISURE tp tonton kat Dewan kuliah je hehehe... Pagi td aku dapat invitation dari member dak UiTM Shah Alam. Tak la mahal sangat tiket tu just RM3 je [standard la tgk kt dewan kuliah je] tambah rm3 dh leh tgk kat GSC One Utama hehehe....


Tajuk: EDEN LAKE
Venue: DK B, Tingkat 6, Fakulti
Kejuruteraan Mekanikal.
Tarikh: 18 Feb. 2009
Hari: Rabu
Masa: 8pm



Janji melayu biasa la cakap je start 8pm tp delay punya delay lastly start 8:45pm. Ada bagus jugak start lambat sbb aku pon sampai dah lewat 15 minit atas alasan jalan jem. Dah sampai nk cari parking plak problem dh full house. Nasib baik bawak kete kecik je selit jela mana² hehe... itu ini itu ini dah rugi masa 20minit.

Masuk je Dewan Kuliah je movie dh start, terlepas setengah jam tp aku dapat catch up jalan cite 2 walaupon tak dapat tgk dr awal. Honestly aku ckp, sape yg lemah semangat tgk aksi2 brutal dan cruel baik lupakan niat anda utk menonton cite nie.


Sinopsis cerita:
Ada lah sepasang couple nie pegi berkelah di Tasik Eden bertukar menjadi mimpi ngeri selepas diburu sekumpulan remaja nakal berbasikal yang tidak perikemanusiaan. Sesuka hati makcik dia je menyeksa org tikam2 hiris2 kulit dah mcm binatang dibuatnya. Cerita yang sarat dengan adigan2 ganas dan kejam. Adakah pasangan tu selamat menyelamatkan diri daripada manusia2 buas 2 sila lah menonton di pawagam berdekatan [nk cite abis tak suspen la plak nnt] hehehe....


Seriously mmg cruel cite 2 boleh di klasifikasikn movie ni 18SG. Banyak scene yg suspen, menjerit2 penonton lain [especially perempuan] la hehe... Bebanyak terima kasih kat Anith [Ladybug's bestfren] yang telah sponsor tiket kami [aku dan bard] yg berharga 3 hengget seorang je. Next time if ade event lain lg invite la kami yea hehe...

2 comments:

  1. tambah lagi 2 hengget ley tfg kr GCM Pavillion.

    *xkembang pon sebut2 nma sy. nyampah de aa. wek~

    ReplyDelete
  2. g uitm lg best....da la ade org blnje if g pavilion kne naik train ssh2 hehehe... ;p

    ReplyDelete