Saturday, November 6, 2010

day bali part 3




3hb, tak banyak benda yang aku buat lepas semua selesai kerja balik ke hotel sambung jalan2 berseorangan, maklum la tak ada teman.


Malam tu lepak2 la kat pantai berjumpa dengan sorang mamat indon ni Jainuri namanya. Okla kalau nak bawak berbual, ramah. Ada la nak dekat sejam berborak2. Boleh pulak baik hati nak bawak ronda2 naik moto dia.

Ikutkan memang malas nak ikot tp tak tahu nak buat apa, layankan jela. Mulanya rasa takot jugak mana la tau dia bawak aku tmpat2 pelusuk rompak aku, mamposs.. mana tak nya aku takot, memang dia bawak tah kemana dengan sesatnya lagi.


Tup2 singgah kedai makan pekena bakso dgn es sorso. Time tu memang aku tak ada selera langsung, makan pon tak luak2. Lantak la dia dah belanja tak abis pon tak pe kan hehe..

Settle malam tu blk bilik tepat kol 12 mlm terus berdengkurr..

4 comments:

  1. sgt dengki ok!!!!! nk g bali gak huhuhu

    ReplyDelete
  2. opss.. dengki ke tu?? murah je nk gi bali.. Now everyone can fly!

    ReplyDelete