Sunday, November 7, 2010

day Bali part 4




4hb nyer pulak aku mengisi masa dengan berjalan2 jela.. awal pagi bangun terus ke pantai saja tengok orang main selancar [surfing]. Rasa macam best je. Dah bosan jalan2 kat pantai lepak kat McD pulak. Apa lagi dah sampai situ ada wifi plak tu, online la facebooking la jawabnya hehe..

Time lepak2 kat McD tu jumpa pulak dengan mamak dari Belanda. Yang aku terkejutnya dia boleh cakap indon sikit2. Tu yang aku layankan je tapi slang dia tetap ada orang belanda tu. Seronok jugak borak2 dengan dia sebab dia banyak bagi nasihat untuk yang suka traveling ni. Ada la 2jam sempat borak2. Last dia bagi email dia, mana tau kan dia datang Malaysia or aku datang Belanda ke boleh la roger2 hehe..

Dah bosan lepak2 kat mcD sambung jalan2..macam biasa la tumit dah pedih singgah Starbucks pulak. Sampai ke malam jugak la stay kat starbucks tu. Perot dah lapar keluar cari makanan, tak ada choice lain la KFC or McD jela yang halal. Pekena kfc pulak la.. tapi aku tak suka sos dia masin semacam.

Sambung jalan balik kali ni agak jauh la aku pusing2 berjalan, tah lorong2 mana aku jalan, agak takot jugak la dah lorong jelap dengan pub nyer bersepah, mamat2 indon yang tak semenggah nyer tu, silap2 dia ugut aku mampoii.. jalan time tu memang tak pandang kiri kanan terus melangkah. Akhirnya sampai jugak la jalan besar terang menerang. Alhamdulillah selamat jugak.

Penat berjalan sampai tapak kaki melecet2, benti lepak kat mcD tambah tenaga makan lagi hehe.. saja je tu makan buat syarat pada hal nak online hihi.. tepat pukul 12 balik terus ke bilik, basuh kaki, muka terus landing time..

No comments:

Post a Comment