Sunday, June 7, 2009

Lucky Weekend



Hari ni masa lapang aku terisi dengan hang out bersama Raja Ellyza, member a.k.a ex-schoolmate aku. Lama gak la aku tak jumpe dia since hari raya dulu. Awal pagi la dia dah ym aku ajak keluar tgk wayang. Mulanya mcm malas nak klua tp dah sponsor tiket apa lagi aku on je hehe..



Actually aku tolong check kan time cinema utk someone, tiba2 je mmber aku ni nak ajak tgk skali, dah alang2 check kn utk org, ape lg check utk aku skali la hehe.. Jangan Pandang Belakang Congkak jam 1.40 p.m..deal!! Dia datang bertiga dgn adik dia, nasib baik la aku still kenal adk dia kalau tak kaku gak nk berkenalan dgn adk2 dia haha... Best+kelakar+seram [tak berape sgt la] yg dapat aku discribe movie tu. Tak kering gusi aku gelak dari start cite until abis. Puas hati la tgk even org yg belanja hehehe...




Agenda seterusnya... bowling time!! rupe2nya adik dia yg ajak bukan mmber aku hehe.. tp aku layankan jela. Boleh tahan la adik dia main tp aku dapat memintas points dia, 2nd game pon aku still bertahta 1st place [kemenangan kebetulan] wahaha... Closing xtvt semestinyer lepak2 minum. Mulanye nak lepak kt Kluang Railway Kopitiam tapi dah full house, so another choice kat KFC facing that kopitiam. Kempunan nak pekena kopi ais Kluang Railway tp rezeki aku lagi di belanja minum, rezeki jangan ditolak amik je hehehe..


Thanx to Raja Ellyza coz ajak tgk wyg dan sponsor everything [bowling 2games aku bayar sdiri ok] hehe.. Kalau ada masa free lg and duit lebih lagi roger2 la yea aku sedia menemani ko tgk wyg hahaha.. If kaze and ain ada lg syok.. so lepas nie ko invite la dorg skali yea.. =)

cheers!!

4 comments:

  1. Ooo.. Patut la semangat sgt nak tulis post baru, dapat belanja dari org rupenye..haha :D

    ReplyDelete
  2. biase r tu, time cuti2 ni xde wat ape2 blogging jela hehehe..lg pon bkn salu merasa org belanje hehehe... ;p

    ReplyDelete
  3. besh x cte jgn pndng blakang congkak tuh? hommm,org lanje mmg dingdong besh lor.manis semacam je senyum.hahahaha =D

    ReplyDelete
  4. boleh la besh...mmg gelak jela tgk cte 2...aikss... mcmne tau manis nie, penah rase ke?? hehehe... ;p

    ReplyDelete