Tuesday, June 2, 2009

Sem Sick



Hari ni hari berakhirlah sudah segala penat lelah yg tak terhingga sampai tak terungkap kepenatan sem six ni. Tak tido 2-3hari tu dah kebiasaan pabila tibanya akhir² sem. Milo dan Maggi Cup menjadi makanan ruji even tekak pon naik kembang tgk meggi tu, tp nak saving utk printing punya pasal telan jela apa yg ada janji perot terisi..hoho..

Sem ni cukup suffer utk ku design apatah lagi dapat design task buat mixed housing dengan masa hanya 10weeks. It's supposed to be 14weeks for designing. Tu blom lg aku terbongkang 2minggu akibat demam denggi tak sentuh langsung design. Firstly bila dapat design task tgk requirement mcm senang je bila dah start design planning, baru tau betapa susahnye buat housing ni.

Dengan kudrat yg aku ada ni dan kuatkan semangat meneruskan design. Seriously aku rasa mcm down sem nie, pressure giler nasib baik la sem nie 2 subjek je aku amik tu pon terkejar² dengan assignment nyer design lg adehh...Nasib baik la dapat lecturer yg sgt baik lg sporting gitu..hehehe..

Alhamdulillah, dengan apa yg aku buat dan result yg aku dapat, setimpal la dengan kerja aku ni. Even aku tak dapat buat design boards yg gempak² atlease semua requirement yg diberi complete aku siapkn. Lastly aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat Studio Master aku, Sir [ bukan nama sebenar] hehehe.. yg telah byk memberi tunjuk ajar dan melayan karenah kteorg yg sangat baik nie [baik ke??] hahaha...

*Sir, sy mau join gi Pulau Tioman.. nk release tension gak.. hehehe...

10 comments:

  1. dah semalam 2nd portfolio review,sem 6 ngn sem 4 je.. hohoho...

    ReplyDelete
  2. waaa
    cm bz bebeno kamOo ya..
    hahaha
    lek lek..
    blk nnt leh tdo semahu2-mahunya..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. Tahniah kerna berjaya jua menghabiskannya considering the circumstances...

    ReplyDelete
  4. ya.. tahniah kpda ijud dan aku..dan semua..hahahahahaha....

    to ijud: wahhhhhhhhhh..
    budak denggi..hehehe..
    tu yg sem sick...hahahahahha

    ReplyDelete
  5. sem six budak tu SICK laaaa...
    blk kang rehat kaw2 ye...

    ReplyDelete
  6. Judiene:
    bz tahap dewa gaban lg tu..berusaha hingga titisan darah terakhir hehehe... komfomnyer tdo mati trus..hahaha...

    Sir:
    thnx sir..sangat sonok dapt menimba ilmu dr Ar. Mohd Hayazi Agusi... [opss...identiti anda telah terbongkar..] hheee...

    Jai:
    tankiu²...hehehe... 2la psl bley plak kene denggi 2 yg sick tu hohoho...

    Yana:
    cuti ni mmg nk menghabiskn masa merehat diri sepuas2nya hehe..

    ReplyDelete
  7. weh
    dah bleh ajar aku la cmne nk wat housing
    huhu..
    leh jd sifu aku..

    ReplyDelete
  8. Sir:
    terbongkar juga akhirnya identiti anda.. hehehe...

    anuar:
    boleh la skit2.. hehehe..

    ReplyDelete