Friday, June 26, 2009

Tag 12

1. apa perasaan anda sekarang
Tired + sleepy, baru balik dr kl tp layankn la jwb tag ni dlu.. hehe..

2. saya nak makan
ciken wing.. nyam2...

3. saya x suka
terkentut time ade wuduk... XD

4. impian saya
berjaya dunia dan akhirat.. [sama la impian kte yop ahaks2..]

5. haiwan yg saya tidak suka
babi.. H1N1 haha..

6. saya harapkan
dapat abis study dengan jayanya.. tanpa repeat2 sem huhu..

7. jika boleh diputarkan masa
banyak nak buat apa yg tak buat dulu.. huhu..

8. saya pada 10 thn akan datang
dah de keje best...
dah de anak bini dengan bahagianya...
insyaALLAH.. =)

9. hp saya adalah
Nokia N70 & Motorola L7

10. saya pernah bercinta sebanyak
2 kali je kot.. ahakss..

11. saya suka pada
saya suka dia... =)

12. kawan2 saya
ada lelaki dan perempuan.. gay n lesbi tak de ehh.. sory tak layan!

13. pernah dikhianati
penah.. tp malas nak ingat balik msti sakit hati..

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
nak dia dibalas dengan apa yang dia dah buat selama nie.. rasakan!!

15. senaraikan orang untuk di tag
  1. akish
  2. atikah
  3. shila
  4. aiman
  5. momat
  6. judiene
  7. eazy izzuddin
  8. anuar

No comments:

Post a Comment